16. 9. 2013

Z tvorby (ne)umelcov

Z tvorby (ne)umelcov
Často sa nám na stretnutiach pre (ne)umelcov stáva, že viacerí ľudia kreslia, či píšu na rovnakú tému bez toho, aby o sebe navzájom vedeli. Verím, že to Boh je ten, kto nám dáva svoje témy, pretože nám niečo chce povedať, ukázať... Hudba na pozadí je tiež originálom, ktorý vznikol na týchto stretnutiach.
Zostáva mi len spomenúť, že autori jednotlivých diel sú vo veku 11 rokov a vyššie Úsmev
hlbka stvorenia from Michal Kevický on Vimeo.

A ešte jedno svedectvo:
Na stretnutí pre (ne)umelcov som zahmlene vnímala to umelecké, čo do mňa Boh vložil i keď som to ja sama za posledné roky svojho života nijako zvlášť nerozvíjala. No On zobudil, obnovil a povzbudil ma v tom. Spojil moje dávne túžby, s dnešnými potrebami a so svojim poverením. Celá táto vízia začala vierou a vierou aj rastie. A tak vzniklo niečo nové - imani fashion - (imani znamená viera). Imani fashion prináša slovo, ktoré má moc zmeniť životy ľudí - Božie slovo na originálnom hand-made oblečení.
Nika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára